Pages

    Welcome to Betmania Blog

Ads 468x60px

Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017

Τα γκολ σήμερα πληρώνουν

Χαίρεται. Επιστροφή ξανά των εκτιμήσεων και από την δική μου πλευρά και ομολογώ πως μου είχε λείψει αρκετά να μοιράζομαι μαζί σας τα προγνωστικά μου! Ελπίζω το ξεκίνημα να είναι θετικό γιατί πιστέψτε με, μετά ποιος μας πιάνει.

Το πρόγραμμα σήμερα είναι επικίνδυνο, κρύβει παγίδες και γι'αυτό τον λόγο η προσέγγιση μου θα είναι διαφορετική. Έχω καταλήξει σε δύο παιχνίδια από τις αγαπημένες μου κατηγορίες της Αγγλίας. Ανοιχτοί αγώνες, λοιπόν, προβλέπω να είναι το Μίλγουολ - Μπρανσλέϊ και το Φόρεστ Γκριν - Άκρινγκτον.  Είναι ομάδες που το μότο όσο φάμε και όσα βάλουμε τις χαρακτηρίζει 100%! Ειδικά αν χουμε σκορ και από νωρίς στα παιχνίδια, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ξεφύγει το σκορ!

1469) ΜΙΛΓΟΥΟΛ - ΜΠΑΡΝΣΛΕΙ (OVER) 1.60
1425) ΦΟΡΕΣΤ ΓΚΡΙΝ - ΑΚΡΙΝΓΚΝΤΟΝ (OVER) 1.65


John 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου